BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, December 22, 2011

:sayang anak secara pilih kasih:

gambar latest mirza di Secret Recipe Alamanda

semalam tak update sebab idea yilek..maka harini berusaha untuk update jugak walaupun idea datang dan pergi. idea itu datang bila aku nak dan pergi bila aku rasa idea tu tak sesuai...paham x? Tak paham pun paham-pahamkan jelah eik....hehe

eh korang rasalah kan kalau korang dapat anak kedua dan anak ketiga kan,adakah korang akan sayang anak itu secara pilih kasih? Aku no comment sebab anak aku baru sorang, tapi kalau aku dah ada 2-3 anak insyaallah aku akan layan anak aku secara sama rata...

peliklah kan kadang2 aku tengok orang yang pilih kasih ni.ko sayangkn anak sulung ko sebab anak kedua ko adalah anak 'accident'..anak kedua ko rupa macam abang ipar ko yang ko tak suka dan anak kedua ko tak hensem macam ko.

Ya Allah aku tak dapat bayangkan apa perasaan si kecil itu...ko lebihkan kakak dari adik.. Kakak yang sepatutnya sudah boleh berdikari sendiri..yelahkan sudah nak masuk 3 tahu...Ko cium sayang kakak tapi adiknya ko tak buat pun macam 2.ko ikutkan kehendak kakak sampaikan adik melecur kena air panas....aku tak paham okeh. Papepun anak itu kan rezeki dariNYA.. Papepun anak itu kan darah daging ko sendiri...

*ini kisah benar dan ianya berlaku depan mata aku okeh

2 comments:

Ann said...

tak patut
even kalau anak eksiden pun
sapa yg kasi dia jd eksiden kalau tidak mak bapak dia sendiri
betul tak?
well, itu mak bapak kena fikir sendiri lah
mcm x percaya bila anak mak/bapak yg pilih kasih gini
:(

nanonano said...

wallahualam sbb xde lg ank ke 2
so xley nk confident sgt
tp seboleynye xnk la pilih kasih
aku ibu yg garang
so hrp2 xde sape yg dimanjakan sgt xde sape yg slalu kne marah sgt, adil je semua. kehkeh

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...