BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 6, 2011

:red velvet cake with cream cheese:

red velvet cake with cream cheese

aku tempah khas untuk hantaran tunang abang aku.. kira aku sponsor lah kan..neves aku masa nak p amik kek RV ni tau,sebab pestime aku tempah dengan dia.
tengok kat blog die,bakemecupcake.blogspot macam ok jugaklah..dan neves aku berakhir bila RV ni ditangan aku.hehehe.....

ok sangat2 tau.deco pon cantik.kemas je semenya..tapi sayang sebab tak dapat nak merasa.yelahkan kata nak buat hantaran mana pulak boleh nak merasanya...hehe takpe-takpe..nanti boleh order kalau nak merasa..dekat jer kat salak tinggi

1 comments:

sharEna said...

kite mmg selalu order kat kak su ni mun. sedap giler ah kek dia. deco pon cantet. mmg berbaloi habis la dgn RM kite =)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...