BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, December 28, 2011

:pedas menyengat tak hengat:

ekceli aku ni bukanlah pengemar kupang....tapi dah laki aku beli..katanya nak makan maka aku masak jelah... aku dah bosan asyik duk goreng kunyit jer si kupang nie maka semalam aku tukar selera sikit buat kupang goreng pedas....hah memang pedas menyengat r.. ekekeke aku ok je..tapi kesian laaa kat laki aku sebab die xmakan pedas... ampun lah b ayang masak terpedas sikit.hukhuk....nak resepi leh p usha kat belog mat gebu ye....

*aku masak seme kupang 2 sebab aku nak pulangkan pinggan jiran sebelah..hehe

2 comments:

Kancilbiru said...

adoiii sedapnya..mana nak beli kupang ni. tak penah jumpa pun kat tesco..hehe

nanonano said...

xmkn kupang, kerang dan yg seangkatan, hehe cane la rase
tp dlu pernah gak sape ntah beli
na buat msk lemak cili api je, hehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...