BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, December 29, 2011

:takdelah sampai obes pon:

muka masam mirza yang baru bangun tido..

krismas baru-baru ni mirza genap setahun sembilan bulan...ada lagi 3 bulan nak ke 2 tahun....mirza pun sekarang ni sudah pandai banyak benda,dah bijak..so xley dah nak tipu-tipu tau..cakap pun dah pandai.. potpet potpet je sepanjang masa...overallnya mirza nie sudah macam budak 2 tahun lebey tau.....

hari selasa haritu aku bawa mirza pegi checkup dan aku amat amatlah puas hati sebab berat mirza naik banyak..banyak tue maksud aku takdalah sampai obes pon kan....12kg ok lah kot dengan umur mirza sekarang...dah berat ok BMI lagilah ok kan...cantik je grafnya....tak sia-sia aku laburkan duit beli vitamin untuk mirza...

*vitamin ape nanti aku cite kat entry yang lain ye..

1 comments:

nanonano said...

hye hensem!

mika dah 12.5kg now, xsia2 aku wean off dia susu sket2,
sbb if bg fm mcm byk sgt dia nyusu skrg, tu yg mndadak naik, hehe
sebut psl vit, mcm dah lama xbeli scott T__T

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...