BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, December 5, 2011

:mood keje merundum:

baru balik dari klinik jumpa doc...hmm dapatla mc sehari lagi.....aku tak tahu kenapa mood bekerja aku merundum, aku seakan takde mood nak bekerja tau...rasa mahu resign jer

semalam uruskan pertunangan abang aku.syukur segala nya berjalan dengan lancar...next year insyaallah dapat la aku biras....gambar nantila aku update kemudian eik..

*mood keje aku merundum lepas aku dapat tahu sesuatu yang tak best :-(

5 comments:

nanonano said...

ape mun?
share la :)

NURUL JAMIAN said...

bila menyampah dgn suasana keja tu mesti malas nak pi kerja kan?

dulu nurul pernah rasa mcm tu resign cari kerja lain

sabar ye mun

aziyana said...

ape yg tak bestnye tu mun?

sharEna said...

ape yang tak best tu mun?

mun said...

nak cite pon tak best gak sebenarnya nie

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...