BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, December 23, 2011

:memborong barang dapur & mirza jugak:

semalam aku pegi memborong beli barang dapur.. memborong keperluan rumah dan juga memborong barang-barang mirza..dekat rm400 jugaklah habis semalam +________+....
ekceli aku beli siap-siap stock untuk sebulan punya sebab incik b sibuk dan balik rumah pun lewat je memanjang so aku beli siap-siap senang.walaupun ada sesetengah benda yang masih ada lagi kat rumah tue...tapi aku beli jugak buat stock..so nanti tak payah lah tengah-tengah bulan nak pegi membeli lagi kan.. Lagipun kan kan duit balance yang ada tu leh laaa buat benda lain..beli langsir baru ke..karpet baru ker..takpun sofa baru keeee....uiks sofa baru? haha itu masih lagi dalam pertimbangan....haaa semalam jugak aku beli 3 pack drypers untuk bekalan mirza..ekceli kat rumah ader jeee lagi 2 pack (1 pack rumah aku, 1 pack kat rumah mak aku) tapi nak gak beli buat stock tau....dan berita baiknya aku dapat lagi hadiah free tshirt drypers..ada 3 helai tau so kepada yang bertuah tunggu jelah ye...aku akan umumkan pada entry yang lain...

*sapelah yang bertuah dapat tshirt dypers tue nanti eik

3 comments:

nanonano said...

kali ni mika xde can dh eh nk dpt T tu? hahahahha *tamak* :p

na biase beli stok brg2 tiap2 mggu
xpenah beli stok tuk sbulan ni
nanti xde plak xtvt weekend, haha sbb xtvt rutin wajib tiap2 weekend singgah giant tuh :p

sharEna said...

bahahaha...naurah ngn mika msti da xde chance dah nie...huuuuuu =P

kite sllu kalo shopping groceries pk gtu. beli for 1 months punye teros. but end up nnti kena pegi jgk lagi 2-3 kali sbb ade je brg dh habis. guane gtu? RM kuar cam air paip

NURUL JAMIAN said...

untuk raina tak ada ke? hehehehe saja gurau

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...