BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 6, 2011

:insyaallah tahun depan bermenantu lagi mak aku:

salam semua +______+
harinie aku masuk keje macam biasa
walaupun aku sudah takde hati lagiii nak datang keje

hari ahad lepas kami sekeluarga pegi meminang
meminang untuk abang aku..syukur alhamdulillah
semuanya selesai dan majlis berjalan dengan lancar
hurm aku malas nak cite panjang-panjang
so kite tengok gambar jelah eik
hantaran sebelah kami (adik aku yang buat)

  rombongan kami tak ramai pun  3 bjik kete sudah

 tengah berbincang

nasib mirza duk diam je waktu  nie

 dah bosan duduk dengan papa berlari pulak ke mama
cincin di sarungkan....simple je kan
aku suka simple-simple nie bertunang je pon

mirza sorang je laki meh

  family potrait

 abang aku (kembar dengan aku sebenarnya nie)

  nampak betul mirza tinggi (budak baju merah tue 2 tahun tau)

hantaran balas 

fuh nasib de member pinjamkan broadband....ekekeke
leh aku update jap....guna fon tak leh hahahaha
sebab gambar telampau banyak +______+

3 comments:

nanonano said...

now aku bru tao mu ni ade kembar, huhuhu
btw hantaran bg ke2-2 belah pihak semuanya cantik2 lah :)
sape bt tu? mun ke?

sharEna said...

hantaran yang cantek...mirza tinggi ikot papa & mama dia la tu

antalya said...

dlm reramai tu mama mirza halus jer ekekke. bermurah ati sungguh mun tempah kek spesel ek. abg yun bertunang ngan kawen aritu tolong sponsor buah ngan gula2 jer ahaks dasar kedekuts

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...