BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, December 1, 2011

:ikut nasib masing-masing la:

pagi tadi gigih la aku pergi print dan tampal kat atas sampul surat tue dengan deco-deco solatape....dan gambar kat atas itu adalah hasilnya.

hurm....sorry to ena dan nano sebab mun tak pos pun lagi baju drypers 2.Hehe..aku tahu korang mesti tak sabar kan nak tengok baju 2 hehe....Ekceli baju tue ada dua design dengan dua color....color hijau dan kuning.....so ikut nasiblah eik korang dapat color ape nanti.hehehehe

*kepada yang lain jangan berputus asa..teruskan usaha dan insyaallah ada rezeki akan aku lanting-lantingkan pada uolls jugak....

2 comments:

nanonano said...

wahh seletip kaler2 tu pun dpt gak ker? kuikuikui
alah xde hal dpt kaler ape2,
klu xpuas hati,
nanti aku g tebus ngn ena ek, huhuhu :p

sharEna said...

amboih..lawanya parcel aku nanti =D

yg lain2 tu usaha ape mun? usaha komen byk2 kt sini ek? hahahha =p

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...