BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 13, 2011

:hurm sedap..baguss:

tengah breakfast roti telur n sosej hah mirza sekarang kalau makan papepun n then kalau makanan 2 sedap dia akan cakap 'sedap baguss' haha kelakar kot anak yang belum pun masuk 2 tahun dah pandai cakap macam pengkritik makanan dalam Masterchef Malaysia. aku tak tahu lah mirza belajar mana tapi yang aku tahu budak sekarang memang cepat je belajar....mungkin mirza ader tengok kat televisyen kee..atau mungkin dia ader dengar sesape cakap....MUNGKIN

*pegi mana-mana seme ingat mirza dah 2 tahun lebey tau....

1 comments:

sharEna said...

mirza jenis tinggi la mun. thats y nmpk cam big boy sgt2 =)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...