BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, December 8, 2011

:cantik tak:

hurm tadi tengah duk pikir punya pikir nak update ape pagi nie,aku terjumpa gambar nie kat dalam pc aku..member aku bagi haritu.die kata cantik...memang cantik pun...dan aku rasa ianya sesuai untuk orang yang sukakan purple...aku suka purple tapi aku takkan jadikan purple nie tema deco rumah aku....hehehe +_______+

walau macam mana pun decoration nya memang cantik sangatlah, simple jeee, bertambah kecantikan nya bile dimatchingkan pulak dengan warna putih.hurmmm memang naik lah kan kaler puple tue...

*tetiba takde idea pulak nak update ape...hukhukhuk

4 comments:

nanonano said...

adehhh pg2 mun dah ajak kite rbangan, ehehehe

sharEna said...

cantik. simple aje tp mcm best aje. x reti nk deco rmh jadik lawo. camne eh? huhuh

aziyana said...

tema purplu kt blik tido..:)

antalya said...

purple nya catchy sangat lah.sakit mata.

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...