BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, December 14, 2011

:buat breakfast pukul 4pagi....:

hari sabtu aku keje hari ahad aku tak keje dan incik b keje.tapi kan hari itue lah aku rasa hepy sangat-sangat.bukan hepy sebab incik b keje tapi hepy sebab bangun je pagi lepas mandi seme,aku pegi dapur nak buat sarapan tengok2 ada 2 bekas tipuware..aku pun bukak r..dan taraaa ada roti telur,sosej n telur dadar....:)

aku terus text incik b,die kata die bangun kul 4pagi sebab nak buatkan sarapan untuk aku dengan mirza...owh okeh aku tersentuh bila dia cakap macam tue..sudahla dia keje jauh,balik lambat pas2 bangun awal nak buat surprise untuk aku.. dan paling aku terharu lepas siap semenya baru dia pegi keje..pukul 6pg okeh die kuar rumah..

ekceli aku cite nie bukan nak bangga dengan laki aku huhu...tapi tak salah kot kalau aku nak bangga pun kan sebab incik b tue laki aku...harhar.jangan marah tau kang kene jual...

*walaupun hidangan tue simple tapi aku tetap terharu gaks..sebab aku bukanlah suka sangat breakfast berat-berat nie...

3 comments:

nanonano said...

of course la trharu kan,
pengorbanan tu yg xternilai rasenya :)

sharEna said...

hoh..rajinnya...siap bagun pkl 4 tu x tahan hihihi

aziyana said...

ini lah yg dinamakan benda yg kecil tp memberi makna yang besar..rumahtangga kalau nk sentiasa bahgia pttnya buat benda2 yg kecil ni..
mun, harus lah bangga dpt hubby gitu tau..lelaki skrg payah benar le nk buat gitu..kalo den sepanjang hari muka manis gile :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...