BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, December 16, 2011

:bini CEO laki penjual burger:

arini lambat sikit update.sebabnya ada meeting tadi pagi.takde urgent papepun...sajeje buat sibuk.hahaha..aritu kan aku ada bagitahu yang aku ada baca novel suami yang kubenci kan...aku baca online so citenya tak habis pun...kalau nak tau ending aku kene beli novel r..hukhuk sedih kot sbb duk syok baca last2 xtau ending..spoil betul tau...ekceli cite ni tentang seorang CEO dan penjual burger yang dipaksa kawen atas sebab tertentu.so lepas kawen macam2 hal lah terjadi...bergaduh je sepanjang masa...tapi yang bestnye cara diorang bergaduh tue kelakar tau...macam budak-budak ok diorang nie....tue yang aku tak sabar nak tau ending nya macam-mana...adekah perempuan CEO tue terima laki nya atau pun sebaliknya....

2 comments:

nanonano said...

pinjam, nk bace :p

antalya said...

akak kt opis ni smpai sanggup beli online novel tu coz interested nk membaca nya.

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...