BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 20, 2011

:bila keduanya tak sihat:

semalam aku emergency leave sebabnya nak menjaga 2 lelaki kesayangan aku.. Sorang migrain sorang g cirit birit... Mirza ok je tak teruk sangat...yang teruk laki aku laa.migrain sampai pandangan pun jadi kabur... sudahnya aku bawa la keduanya pegi clinic..

peginya awal..,tapi nak menunggu turn jumpa doctor 2 makan berjam jugaklah sebab ramai orang...last2 pukul 10 lbh gak settle...balik rumah bagi makan ubat... lepas tu tido...dah 2 dengan aku sekali tertido...pukul 12 gak terjaga...barulah terhegeh hegeh nak kemas rumah..basuh baju..kemas dapur dan buat bubur utk 'orang sakit'

dah siap semenya..bagi mirza makan bubur.. Incik b lak makan sikit je..xlalu katanya. Hurm xpelah kan.. Dalam kul 2 gitu incik b kata nak makan mcd value lunch prosperity burger.. aku lak xingat time lunch 2 sampai pukul brape. so cepat2 aku topup dan call kawan aku tanya dia...dia kata kul 3.

uiks waktu tu dah 2.15ptg..so cepat2 aku siap-siap terus pegi mcd drive thru....maka lunch aku aritu mcd jelah.. Tak kuasa dah nak masak lauk lain utk aku makan.

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...