BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 20, 2011

:belum cuba belum tahu:

korang agak agak le kan,kat dalam gambar tu botol ape eik?eh bukan botol tipuware yang kat belakang tu.tapi botol kaca ada tampalan kertas putih tu okeh. Hahaha sape jawab betul aku bagi sebotol...hehe acah je la..mana mungkin aku nak pos botol 2 ke korang.fragile tau kang hampas je yang korang dapat +___+

hurmmm itu sebenarnya adalah botol minyak bijan.. minyak bijan bukan untuk masak tau tapi ini minyak bijan nak lebatkan rambut...ater sape yang nak pakainye? Aku la yang nak pakainya.nape xpercaya?

hurm tak penah seumur hidup aku pakai minyak ni tau.selalu dok pakai minyak zaitun.., minyak baby takpun minyak mustika ratu. tapi entah macamana rase nak beralih arah pulak.. Aku baru sehari mencuba...so aku tak dapat nak bagi komen lebih2 melainkan aku rasa rambut aku lembut.. Senang diurus tau..

Kenapa baru sehari? Sebab leceh kot.. Sebelum tido nak kene pakai (kalau terlena xpakai r)... pastu pagi2 dah kene bangun nak kene cuci rambut.. memang leceh tau..makanya nak elakkan rasa leceh tu,aku pakai time cuti jelah....

2 comments:

sharEna said...

minyak bijan utk lebatkan rambut. pastu bg lembut ek? hihi...kalo jumpe mcm nk try. naurah rambut nipis. kite rambot kasar huhu

nanonano said...

rmbut mu sket je ke?
ishk xminat rmbut berminyak,
now tggu masa nk pendekkan rmbut, xsbr
senang rmbut pendek xyah nk jaga sgt, kehkeh :p

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...