BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, December 7, 2011

:amarah aku:

bila aku tension je aku tengok mirza terus aku tersenyum
bila aku sedih je aku tengok mirza terus aku jadi happy
bila aku xda mood je aku tengok mirza terus aku ada mood
bila aku rasa marah aku tengok mirza terus aku tak jadi marah

aku sebenarnya benci dengan 'orang' kat opis nie..
aku rasa lah kan ko takde lagi bagus la dari ko ada.
ko ada idea aku nak update blog pun terbantut tau..
tapi bile ko takde idea aku mencurah-curah dan aku sampai kene curi masa nak update tau...+___+

*grrr mencik tul aku tengok muka ko,ko blah bleh x....jangan duduk depan mata aku
*huh akhirnya aku puas hati dapat luah kat sini....

1 comments:

sharEna said...

sapelah gaknye org tu yerp? sebok aje huhuh

mun, parcel poslaju da sampai rumah. tp xde orang. kena amek kt post office dulu. hehe..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...