BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, December 2, 2011

:aku nak komen sikit pun tak boleh:

salam semua +___+ seperti yang semua tahu sekarang nie aku update belog guna henpon..bila guna henpon nie terbatas la sikitkan kalau aku nak letak gambar banyak2 atau nak tulis panjang berjela..tapi itu aku tak kisah sangat pun..sebab pada aku janji bley update belog.yang aku kisah sekarang nie kan aku tak bley nak komen belog orang lain.

baca punya baca then dah syok nak komen last2 tak bley sebab blogger kan kene blocked kat opis aku ni...hurm sedih la pulak sebab kalau baca boleh tapi nak komen tak boleh ibarat aku nie 'anon' tau tak.huh takda feel langsung r...so uolls seme jangan terasa lah eik kalau aku tak komen... Bukan xmau tapi xbley....

*aku mc harinie..takde mood nak keje....

5 comments:

afni+hafiz=dani said...

hehe..patut la macam da lama rasanya mun x komen kat blog afni.

sharEna said...

kite pahammmmm!!! =D

aziyana said...

hahahaha ptt ar xde nama mun dlm ruangna komen blog..selalunya mun ni rajim mengomen..kui2

nanonano said...

alolololoooociannye,
xpe la peluk bear tu kemas2 eh :p

NURUL JAMIAN said...

oh dah kena blog ke mun

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...