BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, December 5, 2011

:best kot kalau berhenti keje nie:

best kot duk rumah lepak lepak tengok tv sambil layan mirza main.tak payah nak stress pikir hal keje yang tak tentu hala tu.. Bosan muak segala nya lah...macam aku cakap pagi tadi r kan niat aku nak resign 24jam...

*hurm best dapat rasa angin baru kan

7 comments:

aziyana said...

er dh nekad ke mun?

NaNaRuZaNa said...

ssh la mun xdek keje...nak2 idop skang sume pakai duit...haihhh...na ni pon da pening nak caik keje...sume xmo amik... :(

rDnA said...

Biar betul mun?dh nekad ke?

mun said...

aziyana;entahlah..tengah di pikir pikirkan nie.....

mun said...

nanaruzana: yeke naa..tapi tuelah kalau hati tak happy susah gak nak bekerja...

Tengku Fauziana said...

eemm...ana pun dh xde mood nk keje gak mun..dh buat n3 mcm mun gak..sbb asik kena mrh je kebelakangan ni..bosan...benci..

:((

Tengku Fauziana said...

eemm...ana pun dh xde mood nk keje gak mun..dh buat n3 mcm mun gak..sbb asik kena mrh je kebelakangan ni..bosan...benci..

:((

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...