BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 30, 2011

:tanda tanda ada dah....tapi:

hurm mesti uolls baca tajuk tue uolls rasa neves kan kan.. Tanda apakah yang aku maksudkan 2? Tanda nak bersalin ker...owh no no.. Salah sangat dah 2 sebab aku bukanlah ibu mengandung yang tengah tunggu masa nak bersalin tew..

maka apakah yang aku maksudkan ini..haha nanti kalau menjadi jangan pulak ada yang menjeles dengan aku.ekeke.. Ok ok aku confirm uolls tak sabar nak tahu kan.ekceli aku tengah tunggu bendera merah ni.tanda dah ada cuma datang je belum lagi nie +___+

*suka sangat buat saspen kan..hehehehe

4 comments:

nanonano said...

yer,
sbb tu if tittle saspen now aku xsaspen dah,
dah agak, hehehe :p
next year la kite preggy sama2 jadi dok? :p

sharEna said...

kite dah dtg sabtu lepas. nie pon cam nk kering aje...skrg mmg kejap je piyed..hari ke-5 or 6 sllunya dh blh mandi wajib =)

aziyana said...

hahahaha adoi...
er kite pun menunggu jugak..suspen sungguh rase

Tengku Fauziana said...

kita pun nk buat n3 mcm ni gak ar..
tajuk "tanda-tanda tak ada..tapi sepatut nyer hari ini"

wawawa...sepatut nyer kawe period hari ini..tp xde pun..ni betul2 suspen..huhuh

*nano jom next year..kawe pun next year..*ye..ye je ko ni ana*

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...