BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, November 4, 2011

:pening pala mak nak:

semalam pergi giant...
bosan tak tahu nak buat ape kat rumah
jalan-jalan menghabiskan duit..boleh gituuuu

hehehe takdelah..aku keluar cari barang
tapi barang yang di cari tak jumpa-jumpa jugak

pastu kan korang tau aku beli ape semalam...

 appeton multivitamin with lysine
keluar punya lama satu benda tue je aku beli

ekceli benda tue memang aku nak beli pon
selepas tengok review-review blogger 
maka aku yakin nak bagi anak aku makan vitamin nie

mirza dulu makan jeee ape saje....asal suap, makan je dia
tapi sekarang semacam jadi memilih makanan
kalau die suka die makan lah
kalau tak suka die akan luahkan balik
takpun tutup mulut rapat-rapat sambil gelengkan kepala

aku pening pala...mak aku pon pening pala
pikirkan macam-mana nak attract mirza bagi makan
makanan sudah dipelbagaikan
persembahan makanan jangan cakaplah
segala bowl..spoon....sudah beli yang menarik
tapi masih belum mampu untuk menarik minat mirza

aku harap selepas mirza makan vitamin nie
akan meningkatkan selera makanan dia
tak payah dah nak pening-pening pala kan
so kite tunggulah keputusannya selepas 2 minggu
nanti selepas dua minggu itu aku kasi review sikit

2 comments:

nanonano said...

mika so far xde mslh bab mkn,
tp tringin gak nk bg dia mkn vitamin ni,
aci dak? :p

mun said...

nanonano:boleh jer bagi na.....mirza dulu ok...sekarang jek memilih sikit...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...