BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 30, 2011

:marathon 3 series of twilight movies:

cuti-cuti bosan kat rumah aku pinjam la dvd cite twilight kat adik aku.niat aku nak tengok dvd secara marathon berjaya sebab mirza tido (aku tengok cite nie dari pukul 12 sampai pukul 5 pagi)

first tengok twilight..second tengok twilight new moon then third aku tengok twilight eclipse pulak, aku habiskan 3 series ni dalam satu malam tau..overall citenya memang best sebab cinta antara bella dan edward adalah cinta sejati.

tak rugila aku korbankn masa tido aku hanya semata-mata nak tengok cite ni..tak rugiii..yang ruginya kalau uolls tak tengok.

dan aku tak sabar nak tunggu adik aku beli dvd twilight breaking dawn sebab aku nak pinjam.hahaha...

*lagi best tgk dvd kat rumah berbanding kat wayang.hehehe

3 comments:

sharEna said...

mun, pinjam boleh? ekeke...

kite pernah tgk yang 1st aje..tu pon kat hbo...lain2 x sempat la...T_T

aziyana said...

mirza tak kaco tido ke?
pernah buat marathon tgk movie masa belajar dulu je, tu pun cite korea

nanonano said...

citer apekah?
na boring gak mlm td sbb mika tdo awal
xde citer best kt tv
so suruh somi amek citer kat astro 1st tu,
toyol, ntah hape2, last2 bru brape minit citer na dah trlelap, kehkehkeh :p

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...