BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 9, 2011

:lepas raya berat badan aku naik hampir 2 kg:

hari nie dan esok ada kempen kesihatan
kat opis aku nie....aku baru jee p buat tadi

result???hurmm aku kecewa dengan hasilnya
bukan kecewa pasal service ke hape..tidak
cuma kecewa sebab timbang sampai 2 kali pon
berat tetap gitu gak......naik 2 kilo tau
huhuhuhu sentap mak tengok penimbang tue


inilah penangan raya...asyik duk makan jeee
makan tak hengat-hengat....asal sedap je makan
asal sedap jeee makan walaupun perut dah penuh

dan inilah hasil makan tak hengat aku selama 2 hari
berat badan aku naik 2 kilogram...banyak tueee.
dahle berat aku nie susah nau nak turun 

benda dah jadi redha jelah kannnnn.hurmmmm :( 

4 comments:

nanonano said...

eleh mun tu naik 2kg ape lah sgt,
dah kurus sgt kan, lain la org gebu2 cm na ni
naik 5rat gram dah meroyan, ekekeke

♥ Elin ♥ said...

haa!! nih yg x bagus "redha kalau berat dah naik"!!

kena lah buat something supaya turun balik..baru 2kg ok..belum 20KG lah my dear..
nnti mals2 berat setiap hari naik 2 kg mau??? hehehehe...

start skg mkn kena control ok my dear!!

caiyyookk...caiiyookk..

mun said...

nanonano:eh na...takleh gak na.kene jg...nanti lama-lama makin naik..lagi susah nak turun tau..hahaha

mun said...

elin:yup..kene control....kang naik berkilo-kilo lagii susah kan elin

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...