BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, November 15, 2011

:ko sorang jelah yang betul kan:

salam semua nya….
arinie mood aku nak masuk keje amatlah teruk
tak pasti mengapa……mmmmm +_______+
mungkin sebab dah bosan kot keje kat sini
korang penah tak alami situasi
di mana segalanya korang buat tak betul

cakap salah tak cakap salah
jemput salah tak jemput pon salah
senyap salah..cakap banyak pon salah
makan salah tak makan pon salah
hurm datang salah tak datang pon salah
gurau salah bila serius pon salah
buat tak tahu salah…..layankan aje pon salah

pendekkan cerita pape yang di buat pon ade jelah yang salahnya
aku kan kalau situasi macam nie aku simpulkan sebagai 
diorang yang bercakap tue tak suka aku means
kalau aku buat baik amik hati diorang pon still  salah lagi
 soooo better  baik aku buat jahat jek senang cerita

dah alang-alang memang salah kan
dah alang-alang memang sudah di cop  jahat kan
dah alang-alang memang di cop laser kan
ape lagi kan……aku bagi laser jelah

tapi masalahnya diorang nie bercakap belakang aku
kalau depan senang jeeee aku melaser…..hurm camne eik???

5 comments:

sharEna said...

err..kalo kite abaikan aje kot..xyah buat kawan..x bebaloi la runsing2 psl orang jahat nie..bazir ruang otak aje..heheh..aci gtu? =p

nanonano said...

byknye perkataan slh dlm entry ni,
huhu sabar je la mun
xsemua org blh bt baik ngn kite even kite dah berbuat baik ngn org pun kan, huhu

rDnA said...

ishhh tak suka betul org camtu..

sabar jela mun.biarla je la kat diorang.ignore je.buat sakit hati je nak pikir pasal org2 camtu.

aziyana said...

alahai ni mmg betul2 luahan hati dan persaan ni..memang serba salah aje la dibuatnya..pikir mirza je la mun, mesti best

NURUL JAMIAN said...

SABAR MUN YE

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...