BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, November 25, 2011

:baby tshirt free utk...:

Salam jumaat seme... Semalam incik b gaji so aku suruh die blik awl sbb nak g bl brg dapur...
then masa beli barang dapur tue sempat lagi aku rembat dryper yg ada free baju tue..tinggal 2 pack je tau..pack lain aku belek-belek dah takde dah....so cepat2 rembat sebelum orang lain rembat...

hurm dan dua baju free nie aku ingat nak bagi pada anak nano dan ena.sbb diorang berdua niii kan kiranya tukang komen tegar blog aku.so sila lah email aku alamat korang eik.

dan gambar kat atas tue nasi goreng lada hitam hasil air tangan aku.dah malas nak masak so aku masak je yg 2. nasib le laki aku xkisah sgt.janji ada makanan.

*harga barang mahal btol la sekarang ni kan...

5 comments:

sharEna said...

siryes mun????? wuwuwuw T_T rase cam nak nanes sbb terharu neh...hihihi

alamat yerp. bg sini jelah =D

sharena
no.74, jalan 1/1, taman ixora
bdr baru salak tggi
43900 sepang, selangor

antalya said...

nampak menarik dan sedap je nasik goreng mun

Tengku Fauziana said...

mun still de lg k shirt free tu..
ari tu ana g care4 xde tau...yg de free 6 pcs drypers..
tp nk tgk kt yg beli dulu..kt kawsan rumah..hihihhi..
nk dptkn color hijau ler..

Tengku Fauziana said...

mun still de lg k shirt free tu..
ari tu ana g care4 xde tau...yg de free 6 pcs drypers..
tp nk tgk kt yg beli dulu..kt kawsan rumah..hihihhi..
nk dptkn color hijau ler..

Luv like this.... said...

X pernah terdapat tau...huhu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...