BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 2, 2011

:aku dah beli rumah....korang bila lagi?:

best kot ader rumah sendiri
of course lah best kan leh deko-deko
boleh nak renovate suka suka hati mak....+___+
pastue duit keluar ponnnn mengalir laju macam air terjun



 rimbun @ enstek....rm350k


hurm sape taknak ade rumah sendiri kan
semua orang nak tapi disebabkan harga rumah naik 
mencanak-canak..rasa seram sejuk pulak aku

aku rasa setingkat sekarang nie pon dah lebih rm 150k
tue baru setingkat belum tengok dua tingkat lagiii
haaa kalau tengok semi d...pengsan kot tengok harga
banglo jangan cakap arrr....memang tak mampu kot

tambah-tambah kalau korang nak beli rumah
dalam kawasan panas....memang PANAS leeeeee
 
tapi kan kalau mampu, ader duit ape salah nya
beli rumah nie ibarat pelaburan
sebab makin lama makin naik harga rumah tue
bukan macam ko beli kete....nanti nak jual balik murah

tapi kan aku panas siikit kalau orang desak-desak aku suh beli rumah nie
bukan panas ape.....aku tahu arrr korang mampu kan
aku setakat nie tak mampu lagi kot....tapi insyaallah 
kalau tahun tahun depan aku mampu aku beli insyaallah

9 comments:

nanonano said...

rumah mun ke tu?? syoknyee,
modern habis!!
na xbeli rumah, cume tgh tukar nama kat geran tanah nk buat rumah je,
umah kecik2 xde nk patern moden2 gni, ikot kemampuan, huhuhu

mun said...

nanonano:pergh tak mampu lagi sekarang nie nak beli rumah..hukhuk...

♥ Elin ♥ said...

inshallh.
ada rezeki tuh x kemana..

yg penting tak merempat sana sini kan. ;)

ada tmpat berteduh.
dan x menumpang rumah org kan dear.

aziyana said...

rumah adalah pelaburan paling besar, pling makan banyak duit..laki isteri kene ready dulu tp tu la umah ni regenya cepat benor naik..lambat beli makin mahal..xpe mun, ade rezeki nnt insyaallah merasala..

antalya said...

cantiknya mun. mcm sy nih tak mampu nk beli umah mahal2. dpt beli teres setingkat kt jln kebun tu pon kira bersyukur sgt dah.now value umah mencanak2 naik.fuhhh mujurla beli awal aritu

mun said...

ellin:haah.insyaallah...

mun said...

aziyana:haah yana....insyaallah...mana tahu lepas2 nie ader rezeki kami laki bini...

mun said...

antalya:cantik memang cantik...harga pon cantik jugak.....hukhuk

Dayu said...

tgk rege rumah trus rasa nak pitam
kita yg engineer ni pun gigil2 nak beli rumah
org yg gaji lg skit dr kita??
aku rasa tak logik betul rege rumah skrg..
maka redha je lah.. laki bini engineer tp dok umah flat
org kg tgk..mesti geleng kepala (:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...