BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, September 7, 2011

:syawal pertama:

salam syawal semua +__________+
hurm semua belog sudah tempek cite raya
belog aku jek yang macam ketinggalan sket


semua tahu tahun nie aku raya di terengganu
first raya mak mentua masak nasi minyak
ketupat n rendang....
second raya lak kami bakar sate
third raya mak masak nasi ayam

kat terenggannu  nie kalau raya
memang femes ahh dengan menu nasi
rata-rata aku pegi semua buat menu nasi
nasi minyak....nasi dagang.....nasi tomato

nie aksi mirza sebelum raya
mencuba baju raya siap dengan kopiah dan tasbih

lepas semayang raya...bersalam-salaman n then
semua adik beradik berkumpul di rumah tok ki
gambar???aku tak sempat nak ambik..
ramai sangat sedara-mara plus dengan nak menjaga mirza lagi

okeh sekian sudah cite hari raya pertama aku
nanti aku free free aku update lagi eik....


6 comments:

antalya said...

cantik hijaunya

sharEna said...

comel mirza pakai songkok aji hehe

ala mun, kite pon baru je tepek gambo raya ari ni hehe

nanonano said...

SENYUM MELERET MIRZA, HEHE

mun said...

antalya:cantik keee thanks tp kite tak suka hijau..hukhuk

mun said...

sharena:mirza songkok nak pakai tp ketayap taknak

mun said...

nanonano:macam mama die tak??ekeke

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...