BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, September 15, 2011

:syawal kedua:

arinie sudah 17 syawal
boleh lagi kan aku bercerita pasal raya


raya kedua aku sempat lah bertandang
rumah kawan aku di kemaman...

ekceli kawan kelas masa blaja kat U dulu
pastue tengok2 kami keje sekali


masa belajar dulu-dulu takde lah rapat sangat
 bile sudah bekerja sama-sama baru jadi rapat


heppy jek muka mirza nak balik
 masuk je kete..baru nak gerak
tetiba kami terbau sesuatu yang busuk sgt2

check punya check mirza sudah buat "keje"
nak tak nak terpaksa le tumpang toilet rumah kawan


mirza tengah mengerjakan sabun tuan rumah
habis sabun tue rosak tau... +_______+

lepas mandi incik b kutip segala sabun2 tue buang
nasibla aku memang bawa pampers,baju bedak semua
kalau tak berbungkus arr anak aku dengan towel..hukhuk

4 comments:

nanonano said...

gmbar 1st tu mcm mirza bsr sgt2 dah, hehe

ღnFashyaღ said...

Husna penah g raya pastu buat kerja. Maknya plak tak bawak 1 ape pun, terpaksala bungkus dengan towel. Nasib baik umah dekat n Naik moto je.huhu...

mun said...

nanonano:bukan na je ckp cmtue..ramai tau..semua ingt mirza dah dua tahun lebih....huhuhu...mirza nie jenis tinggi...

mun said...

fashya:nasib dekat kalau jauh macam mun nie...hahaha....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...