BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 13, 2011

:patut join ke tak nih:

hari ahad nie pukul 9 malam
area rumah aku ada wat ziarah dan marhaban
first time dengar aku macam teuja gaklah kan
yelah sekarang mana ada aktiviti macam nie
dulu-dulu adelah itu pon pagi raya +___+

ingat nak join leeee..tapi aku rasa macam 50/50 je
pastue nak nak pagi tadi aku baca belog afnie

dan dan tue aku rasa macam taknak join okay
ehhh tapi nanti orang kata aku tak bergaul dengan orang
sudah lah aku nie jenis yang susah nak senyum
bile susah nak senyum confirm muka aku nampak sombong 

kami sekeluarga pulak baru kat area tue 
memang takde lah kenal rapat dengan sesape pon
balik keje wat hal sendiri dalam rumah
sembang pon jap-jap je ngn jiran sebelah
itu pon kalau teserempak kalau tak takde lah

haihhh tengoklah camne 
nanti balik nak diskas ngn incik b....

*korang lak rasa patut join ke tak eik???

4 comments:

sharEna said...

join je mun. tp amek langkah2 keselamatan dulu. simpan ape yg patot. lain org lain...x elok gak sangka buruk sajo huhuh

join ler. bile lg nk ramah mesra ngn jiran tetangga kan? =)

nanonano said...

rugi ler klu xjoin mun,
klu na selok nk join mnde2 gni
tp dah ckp risau kes umah afni tu
beware la,
siap2 simpan dlu brg2 penting, xde hal la..
mende cmtu xsemestinye ilang time program cmni je kan?? hehe

Fadilah R. said...

kalau takde apa halangan join je lah kot. lain org lain kan. mane tau dpt baik2 dgn jiran bagus gak kan.

afni+hafiz=dani said...

mun, takpe join jer. sbb diorang datang kejap je. it just macam barang mainan mirza, henpon ke apa.. mun simpan dalam bilik.

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...