BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, September 8, 2011

:mandi di RnR Gambang:

haaaa tengok tajuk jap
korang rasa macam-mana bile baca tajuk tue
ada rasa oelik tak...ke rasa teruja nak tahu cite sebenar

hurm ginilah yeee orang perantauan
+___+ ececeh macam duduk obersea jek aku nie
padahal dalam malaysia jek...jangan marah

beginie cerita sebenarnya
hari nak balik ke terengganu tue 
kami bertolak selepas subuh awal2 pagi
maka memang takde maknanya nak
kejutkan mirza, mandi dan pakai lawa2

mak pak die jek yang mandi n pakai lawa2
mirza tido lagiii so angkat terus masukkan dalam car seat
nasib baik masa angkat dan masukkan dlm car seat tue
mirza tak terjaga...kalau tak kenelah omak nya melayan jap
sementara menungu die nak tido semula


bile mirza tido aku pon ape lagiii tido lee
sedap weyh tido pepagi dalam kete
sambil tengok incik b drive dalam kabus pagi
dan sambil telinga di jamu dengan lagu raya

elok-elok kul 11 kami sampai di Gambang
berhenti nak berehat dan kebetulan mirza pulak
sudah bangun...so ape lagi aku kasi mandi terus laaa
pakai lawa-lawa...wangi-wangi cikit
takdelah bucuk jek tok ki n tok wan nak cium nanti

nasib hentian gambang tue ada tempat baby
takdelah kelam kelibut kami laki bini

*korang penah tak mandikan anak kat hentian???

4 comments:

nanonano said...

woooaaa dkt ngn kuantan dah tu T__T
biase tukar pempes, cuci2 montot jek. ekekek

Mademoiselle Ctiey said...

hehehe... mesti seronok mirza main air sambil mandi kt RnR tu kan...

sharEna said...

x pernah lagi. takat tukar baju & diapers pernah la..hehe

aziyana said...

kalau husna bertuah la nk tido kalau angkat die..kompem mata pun celik..mudah benor terjg..
erm stkt ni xde lg mandikan di rnr..yg selalunya adalah tukar pempes ajo

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...