BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, September 15, 2011

:ko nie semuanya tak boleh:

hah ape yang tak boleh tue nye tuuuu???

coklat - no
swwet - no
air gas - no
air coffee - no
air ribena - no
air batu - no
pulut - no
jajan - no
aiskrim - no
choki-choki - no

banyaklah tak boleh dari "boleh"

kecuali susu dan air masak

adekah aku nie straight sangat atau tak sporting???
aku sayang anak aku so aku rasa buat masa 
sekarang nie aku tak nak ajar die dengan 
benda-benda yang tak sepatutnya die makan

lagipun die tengah membesar
budak tengah membesar nie seeloknya
banyakkan minum susu n makan makanan berkhasiat
so kalau tak dijaga...pape jadi kemudian hari
sape nak tanggung..tentulah aku dan keluarga kan

 biarlah ape pon orang nak cakap
kalau aku cakap tak boleh
means memang TAK BOLEH

lagipun budak kalau dah di ajar
nakkkk jeeee selalu kan
so salah siapa nanti die takmo makan nasi
nak makan jajan-jajan jee +______+

10 comments:

Luv like this.... said...

btol2 mun kt sokong tpi salu ade je sumbat bile blkg kite

nanonano said...

i have no choiceeeeeee
sbb org sekeliling yg xdpt dibendung...
erghhh stress!!

aziyana said...

i hanya nk cakap
'u're such a good mother"
junk food is only a junk..
mmg kene train xleh makan bende2 tu..selut2..mcm wardina kata mmg junk food tu adalah sampah

rDnA said...

kadang-kadang kita say NO..tp kdg2 org lain pulak yg bgi..camno tu???grrrr sabar jer la..

mun said...

luv like this:yee....memang pon...dah tahu kite tak bagi nak jugak bagi kat anak kite....

mun said...

nanonano:mun pon kdg2 stress gak nie....

mun said...

aziyana:betul tue yana...semua mak nak yang terbaik untuk anak..dari kecik nie dah kene train anak kite supaya bile besar takde lah duk makan junk food jeee

mun said...

rdna:tue arr rdna...kdg2 anak kite taknak pon sgt...tp org sekeliling nie duk sibuk jek bg kat anak kite..huhuh

mun said...

rdna:tue arr rdna...kdg2 anak kite taknak pon sgt...tp org sekeliling nie duk sibuk jek bg kat anak kite..huhuh

mun said...

rdna:tue arr rdna...kdg2 anak kite taknak pon sgt...tp org sekeliling nie duk sibuk jek bg kat anak kite..huhuh

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...