BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, September 29, 2011

:9.5 kg jeee:

ada orang tanya kenapa aku suka update hari-hari
orang bertanya aku pon jawablah...aku suka berblog
sehari tak buka, sehari tak update rasa tak tenteram di jiwa

pagi tadi awal-awal lagi aku sudah bangun
bersiap-siap...sudah siap, aku siapkan mirza pulak
eh nak kemana???aku bukan nak pegi keje okay
aku nak bawa mirza checkup 18 bulan
loooh sudah 18 bulan anak aku eik
jap je rasa mirza sudah besar
macam tidak percaya pon ade hehehehe

aku pergi berdua jeee dengan mirza tadi
berdua kan lebih baik..memang baik pon
mirza behave jeee masa di clinic tadi alhamdulillah

berat mirza 9.5kg tinggi pulak 86cm
berat naik sikit jek dari yang lepas
tinggi pulak macam banyak jeee naik
maka bmi die takde lah naik banyak mana pon
pastu arinie kene cucuk imunisasi
anak mama hero nangis kejap jee
pastu boleh rilex jalan ke kereta sendiri

sekejap jee kan aku g checkup +___+
tambah pulak arinie sudah khamis
patotnya aku bawa mirza checkup hari isnin
tapi yaa ampun mak lupa nak ada appoinment
nasib nurse tak bising-bising  hehehehe
selesai checkup aku masuk keje lor macam bese

4 comments:

nanonano said...

mika pun dekat sbulan terlajak tempoh cucuk 18bulan ni, ekekke
lebih kurang mika je badan mirza ni ek..

sharEna said...

tinggi mirza...berat pon biasa2 jer..hihi

mun said...

nanonano:budak melasak memang susah nak naik berat bdn kan..huhuhuh

mun said...

sharena:haah tinggi jee naik bnyk

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...