BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, August 4, 2011

:taknak balik rumah:

salam semua +_____+
arinie sudah hari keempat puasa

azam untuk tidak ke PARAM masih lagi 
 dilaksanakan (lepas nie tak tau lah lagi kan)

tapi arinie bukan nak cite pasal PARAM tapi pasal MIRZA
 hah korang semua yang ada anak kan
penah tak alami situasi macam aku
dimana time balik keje...pergi rumah mak 
nak amik anak tapiiii anak takmo balik

aku alami nya sekarang
dulu ok tau..maybe sekarang mirza sudah besar
sudah paham dan sudah pandai segalanya


haaa ginilah budak yang takmo balik


pastu leh pulak tengok tengok aku 
buat muka seposen tau
 supaya tinggalkan aje die di rumah nenek

kalau di bawak balik jugak mulalah melalak
tapi ekceli ikut mood mirza jugak tau
kalau ok oklah mood die....balik dengan senyap
kalau tak hah melalak lah dari rumah mak aku
sampai lah ke rumah aku....


4 comments:

aziyana said...

suke dok ngn nenek la tu..hihihihhi

sharEna said...

takat nie x pernah lg la. maybe sbb nursery x best sbb ramai budak..keh kehh

mirza dh rapat ngn nenek dia la tu...

Cik Ecah said...

hahha ank2 buah sy pun kdg2 mcm tuh...
xnak balik..nak tdo umah opah katanya..ekekkeee

antalya said...

mya pon kekadang ada jgk perangai xnak blk ni.coz sebok nk main dgn anak2 bb sitter.tp dgn dia senang je.ckp je momy nk pegi jln.tinggal mya babaiii.konpem menggelupur sambil melalak la dia kt situ coz nk ngikut

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...