BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Saturday, August 6, 2011

:menu berbuka ramadan ke-4:

salam semua
hari nie sudah 6 ramadan dan
aku keje hari nie..huk huk huk
tapi takpe aku balik awal, kul 3 lebih

hurm ekceli semalam aku ada 
benda nak cite kat korang semua
tapiiiii tetiba terbizi pulak
sudah bizi memang tak sempatlah 

so arinie alang-alang aku sudah keje
aku update arrr eh...harap2 korang baca lah
walaupun aku tau ramai yang cuti harinie
dan ramai jugak yang tak bukak blog 
tapiiii takpe..aku tetap update jugak
harap nanti hari isnin korang bacalah eik

ok ini menu berbuka aku pada ramadan keempat


aikk nape ramadan keempat??
mana kelima nya???ke pertama ke
hah takde..ini jek yang aku sempat snap
yang lain tak sempat...sudah makan baru teringat
 hehehehe....tapi aku takdelah masak beria sangat

menu-menu aku simple jek tau
ikan talapia sweet sour
kacang buncis grg dengan telur
pastu sambal goreng
tak lupa pasta goreng untuk mirza

*aku tengok semua duk buat entry menu berbuka
aku pon nak join jugak tapi masaknya takdelah beria pon


1 comments:

nanonano said...

Patot la pelik bile tgk ade komen dr mun hr sbtu, kerja rupenye, keh3, ohh memandangkan na on9 ngn nset, so xjelas la rupe menu2 mun tu, tp sure la sedap kan..hehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...