BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 2, 2011

:meningkat usia:

salam semua +_____+
arinie hari kedua kita berpuasa kan
semalam macam mana berbuka pose??

aku berjaya balik dan masak sendiri
dan berjaya jugak mengelakkan diri 
dari pergi ke bazar ramadan


selain dari itu hari ini adalah hari lahir aku
yang ke dua puloh lapan
hurm syukur alhamdulillah aku masih lagi bernafas
dan aku bersyukur sangat -sangat kerana
pada usia aku begini aku sudah mempunyai
kerjaya...keluarga dan harta sendiri

4 comments:

NaNaRuZaNa said...

epi besdei..

sharEna said...

have a great besday mun =)

nanonano said...

owh tua stahun je dr na eh,
happy bufday mun :)

Luv like this.... said...

hepi belated besday mun...:)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...