BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 2, 2011

:macarons owh macarons:

hehehe jangan marah eik
aku nak cite pasal makanan nie


tengok gambar mesti semua orang
sudah tahu dan mesti ada yang dah penah rasakan
tak lain dan tak bukan ianya MACARONS

hurm selama nie aku duk dengar orang bercerita jek 
last-last semalam tertunai sudah niat nak merasa macarons ni

ekceli macarons nie aku dapat dari kawan aku
die beli n bagi kami rasa...bertuahkan ada kawan cmnie

rasanya sedap sangat tapiiii manissikit lah
buat orang yang tak tahan manis memang tak sesuai lah

2 comments:

Fadilah R. said...

alamak lame xmkn macaron. nak!

aziyana said...

pun sangat teringin nk makan macarons..tp xkesampaian..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...