BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, August 3, 2011

:kucing mirza....:

salam semua +________+
macam mana pose hari ketiga nie
ada ok ke??ke mengantuk??

setakat nie aku ok alhamdulillah
cumanya yang tak tahan tue mengantuksss aje

hah hari nie tak tau aku nak cite ape
so aku cite jelah eik pasal anak bujang aku tue
(nak cite pasal pegi berkelah tak dapat gambo lagi)
mirza suka suka suka sangatttt dengan cat
pantang nampak cat..laju jek sebut..cat....
kadang-kadang tue kami tak perasan pon cat tue
mirza boleh perasan tau...bawah kete ke...
celah pasu ke....dekat rumah orang ke
nampak jek die cat tue tau
itu ok lagi lah sebab cat memang cat


tapi aritu aku budak channel animal planet
adelah cerita pasal harimau bintang...
korang tau tak mirza cakap itu cat...
itu ok lagi tue sebab harimau bintang tue
ada ala-ala kucing lah sikit kan cuma besar jek

tapi yang membuatkan aku bantai gelak bila
mirza nampak kambing die panggil cat
nampak ayam die panggil cat
nampak kerbau die panggil cat
puas lah aku duk mengajar

lepas nie kenelah atur plan ke zoo
ajar mirza binatang lain pulak selain dari CAT

1 comments:

Dayu said...

sama!!!
smua binatang adalah cat
bila dh ajar sbeut nama betul
baru dia dpt tiru
tapi lama2 skit, tunjuk balik 'apa ni cha?' ngan yakin jawab 'cat!!!'

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...