BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, August 3, 2011

:katakan TIDAK pada bazar ramadan:

hah itu lah misi dan visi aku bulan ramadan nie
ecehhhh macam bagus jek kan.skali terpedaya
kalau nak berjaya kene diiringi dengan semangat dan usaha 


ekceli aku sebenarnya memang tak berapa gemar
nak pegi bazar ramadan..tak kisah la kat mana-mana pon
janji nama nya bazar ramadan atau pasar ramadan @ param

aku ada sebab kenapa aku takmo pegi ke bazar ramadan ni:-

- sebab makanannya mahal dan sikit

-sebab aku tak pasti tahap kebersihan makanan itu

- sebab banyak penjual-penjual di bazar ramadan nie adalah 
 orang yang selalunya memang bukan berniaga makan
 pada hari biasa (means bukan bulan ramadan)

- sebab aku tak mahu tergoda dengan makanan yang
nampak jek sedap tapi bila rasa hampehhhh

-sebab aku tak mahu membazir di bulan mulia ini

papepown tepuk dada tanya selera masin-masing

4 comments:

Dayu said...

selagi mampu dan sempat nak sediakan sendiri, kita masak la sendiri
kalau dah terdesak sgt
sampai rumah lg 15 min nak buka
beli setakat yg perlu je

aku pun mmg berazam tak nak ke PARAM
tapi minggu pertama ni takde pilihan
balik lmbat..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

kalu ramai babas cam gini mals lol...

Fadilah R. said...

kite pun tahun ni buat azam tak pi bazaar ramadhan psl nak diet. hihihi. buat mase ni masih berjaya lg. harap berjayalah smpi habis ramadhan yerp.

mamaelly said...

kalau elly tak suka pegi sebab tak suka berhimpit2..rimas..macam2 bau ada..hihihi tp smalam terpegi jugak..nasib baik org tak ramai

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...