BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, August 25, 2011

:hasil menembak di bazar ramadan:

hihihi sila jangan gelakkan aku
aku tau aku sudah langgar azam aku
tapi kan aku ada sebab tau

sebab aku tak sempat MASAK hihihi
plus dah hujung-hujung ramadan 
so mood memasak sudah kelaut


ini hasil menembak kami suami isteri semalam


ikan pari bakar
masak lemak siput seduttt
cendawan goreng rangup
kerabu pegaga yang marvelouss
ayam gunting berlada sulah
air hijau tue adalah air kausar

first time membeli di bazar ramadan
first time tue jugak membeli secara banyak
sedap sungguh masak lemak tue
sampaikan aku makan dua kali tambah
incik b pon cakap aku dah mula makan banyak
uihhh perasan jugak laki aku nie eik..
aku ingat die tak kisah wakakaa.....

*dah makan baru teringat nak capture gambar



4 comments:

sharEna said...

hehehe..da g param ek mun? kite x jejak lagi tau..mmg rekod betol =)

tp esok cadang nk beli mknn tapau aje. beli kt kedai je kot. x nk pegi param huhu

nanonano said...

klu dpt lauk2 yg betul2 sedap kena dgn slera ok la kan,
bukan pe, tkt ujung2 ni la derang mcm hampeh je msk2. huhu
na pun ujung2 ni cm berat je nkg dapur, nk rilek2 je suruh somi belikan :p

antalya said...

sekali sekala mkn hasil air tangan org lain.itu sebab selera nya lebih hehehe

aziyana said...

wallah banyaknyer menu die..hehehhe yana dh bnyk kli langgar..tp mmg xde azam pun xnk terjah param

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...