BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 23, 2011

:fast food dijadikan menu berbuka puasa:

semalam kan aku  tak sihat
so mood untuk memasak
totally out..........+______+
maka aku suruh incik b pagi beli jek makanan 
untuk berbuka puas & aku pesan jgn beli banyak2

tapi masalahnya incik b tak tau nak beli aep
sebab  die kata nak makan kfc
aku macam blurrr "ape nie buka pose makan kfc"
tapi takpelah bile lagi nak memanjakan perut
dengan makanan-makanan fastfood nie

oleh itu....
 
 incik b beli ini untuk die


 dan ini untuk aku


 ini pulak untuk mirza 

8 comments:

afni+hafiz=dani said...

amboi semua tempat fastfood die terjah..hehe..eh mun, sedap tak kfc punya chic chop tu??

nanonano said...

amboi fast food 1 family lain2 brand
hehe

antalya said...

wahhh semuanya ada. kfc, mcd, a&w. hebat lah hubby u

Kancilbiru said...

ya allah sedapnya kfc tu..semalam baru dok lalu2 kat kfc tauu...

mun said...

afni:sedaplah...boleh tahan lah....try lah afni

mun said...

nanonano:hurm sajee jek nak mencuba na....

mun said...

antalya:husband mun memang suka fast food nie..terutama kfc....sabar jelah...

mun said...

kancilbiru:try la awk..best jugak

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...