BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, August 1, 2011

:drypers vs huggies:

hah tajuk macam perlawanan bola jek eik
- arsenal vs malaysia -
tapi nama kat atas tue ekceli adalah
nama dua jenis pampers pakai buang

baru-baru nie masa pegi membeli barang
aku terbeli huggies untuk mirza
sebab ape beli huggies??bukan ke selama nie pakai drypers
yeee memang selama nie duk membeli drypers aje
tapi ngape entah tetiba rasa macam teringin nak pakaikan 
mirza dengan huggies nie

incik b memang tak setuju lah sebab 
incik b nie jenis setia dengan drypers...
tapi disebabkan kedegilan aku maka die beli jugak
setelah hampir 2 minggu memakai huggies 
maka dengan ini aku simpulkan 
drypers its more better than huggies

hah sebab ape aku cakap camtue:-

- huggies mudah bocor jika nak dibandingkan dengan drypers
-huggies nie penyerapan tak berapa baik berbanding drypers
- huggies nye pelekat memang baik tapi drypers lagi 
ok sebab die ada lebihan sikit.

setakat nie itu jelah masalah yang aku hadapi
tapi ianya tidak bermaknalah aku takkan beli huggies
aku akan beli sebab aku suka die punya corak..comel ok

5 comments:

antalya said...

pet pet penah try tak? petpet lg best tau hehehe. mya mmg langsung xleh pkai drypes.naik ruam kt montot dia kalo pkai drypes

Dayu said...

cha pun ganti2..kejap huggies, jap drypers
tp currently huggies biru
huggies biru tak bape best lah
budak dah kuat kencing skrg.. 2-3 jam kena tukar. so semalam try huggies merah.. better.. boleh tahan 5-6jam. dah lebih kering..

Luv like this.... said...

qaid nsib la ok..bole msuk dryperz,pet pet n huggies..salu tgok mne y murah :)

sharEna said...

drypers kan ade corak baru mun. comel giler kan? i love mummy, daddy, abd, 123...

mmg gian beli drypers balik lps try huggies blue yg mudah bocor tuh huhu

ZulWana said...

mummies, u'oll kene try tesco choice klu ank2 da kencing byk...mmg x de clazz pkai brand tesco..tp tahan dr pg smpai petang + x de ruam +murah.. hee try laa..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...