BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, August 1, 2011

:cuti di hari pertama ramadan:

pagi tadi masa nak pegi keje
aku boleh kira ada berapa jee kerete
kat atas jalan kat area rumah aku tue

aku pon terpikir..aku keluar lambat pegi keje?
atau orang lain keluar awal pergi keje?
pastu masa hantar mirza aku cakap lah kat mak
mak aku cakap negeri sembilan cuti lah harinie

hah merasalah aku yang duduk di negeri sembilan
tapi kerjanya di selangor...huuhuhu
hurm patotlah tak banyak kete +____+

pastu sampai jek opis aku tengok
ramai jugak budak2 opis yang cuti hari nie
hurm bercuti untuk sambut 1st puasa dengan keluarga kot

aku??ala tak payah lah cuti 
lagipun keluarga aku dekat jek hehehe...

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...