BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, July 4, 2011

:pencarian follower ke SERATUS:

selamat pagii semuanya 
hurm ekceli follower aku baru jek 72 orang
tapi sudah berangan nak bagi hadiah untuk follower ke 100


nape yang ke seratus....nape tak ke 80 ke atau 75 ke???
hurm saje jek buat yang ke seratus nampak mcm banyak sikit
ekekeke..orang lain follower beratus-ratus tak kecoh pon tau

rasanya aku nye blog nie lambat lagi kot nak dapat follower 
yang beratus-ratus nie.....takpelah kan aku takde pon
nak paksa orang follow aku ke..

cumanya kalau uolls rasa nak follow...follow jelahkan
then aku ucapkan thanks lah sebab sudi 
follow n baca belog aku nie
ingat tau sape follower yang ke SERATUS
sila beri bukti n comment pada aku punya belog
lepas aku siasat kesahihan nya
akan aku berikan hadiah kepada yang bertuah itu

1 comments:

nanonano said...

aisey, na nk follow skali lg boley ke? haha

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...