BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, July 15, 2011

:mirza mandi laut:

semalam aku emergency leave lagiii
ada hal nak kene uruskan...

ingat tak hari itu aku janji nak cite
kat uolls semua tentang mirza mandi laut
ekceli sape yang belum tahu rumah mak mentua
aku kat terengganu tue tepi laut...

maka bila balik baru-baru nie
aku tekad nak bawa mirza main laut
aku siap beli pelampung ikan dolphin lagi tau

muka mirza takde reaksi...

incik b di amanahkan untuk jaga mirza
sementara aku pulak nak amik gambar

uih....teiba datang sorang kawan mirza

incik b tarik mirza ke tengah sikit
 
eh-eh nak terbalik pulak 

hah main lepas-lepas pulak incik b nie
ralit - dua-dua tengah tengok awek cun


4 comments:

nanonano said...

wow,
mesti awek cun tu seksi smpai xtertoleh2 hero2 ni memandang, ekekeke

antalya said...

bestnya mirza konker pantai eh

mun said...

nanonano:hurm tuelah....bapak borek anak rintik....sabar jelah

mun said...

antalya:tuelah yun kalau ramai2 pon tak best jugak

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...