BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, July 6, 2011

:doktor cakap aku mengandung:

hyep semua gud morning +____+
semalam aku mc...rasa tak sedap badan
rasa nak muntah...rasa pening-pening pala
semua rasa ada dalam masa yang sama
so arinie kembali bekerja seperti biasa
harap-harap arinie aku ok ok saja
ekceli aku nak cite pasal mirza mandi laut
tapiiiii aku lupa nak bawa pendrive so
tak dapatlah aku nak cite kan arinie


ini gambar mirza duk sibuk nak main paip air
aku bawa die keluar rumah suruh main bola
die boh layan okey...nak main benda yang tak boleh main
haih mirza...mirza..hurm budak-budak mmg macam nie kot
yang tak di bagi main..nak di main kan jugak....

*ekceli aku tak mengandung pon...doctor tue main teka jek...

7 comments:

nanonano said...

klu betul pun alhmdulillah
abam mirza dh bsr pun, hehe

sharEna said...

haha..ingat pegnen tadi...

tp mirza pon da besar tu. bleh da kalo nk tambah hihi

ZulWana said...

saje je cokter tu wat gempak..hhehe..agak2 laa kan kak mun, mirza nk adek kot..heee

Fadilah R. said...

apelah. buat saspen je. boleh pulak doktor main teka2 kan.

antalya said...

doctor tu tak accurate lah.keh keh keh

armouris said...

lagi info tentang berpantang di SIHAT SELALU - Bertungku Dengan Mudah Semasa Berpantang Dengan Tungku Elektrik

armouris said...

lagi info tentang berpantang di SIHAT SELALU - Bertungku Dengan Mudah Semasa Berpantang Dengan Tungku Elektrik

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...