BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, May 20, 2011

:roti dan sup ayam:

gud morning uolls...
arinie sudah jumaat..
hurm cepat kan masa berlalu
tahu tahu sudah habis seminggu
tahu tahu jugak sudah hujung bulan

hurm sape penah makan roti cicah sup ayam
erkk sup ke mun??? ye sup ayam.. +____+
selalu biasa dengar orang cicah curry kan

aku tak penah sebenarnya makan roti cicah sup
tapi dua malam yang lepas di sebabkan aku
sayang nak buang akan baki sup ayam tue
(ayam nye sudah habis tinggal kentang jek..hehe) 

maka aku bagi lah mirza makan roti gardenia cicah sup
 
korang tahu tak 2-3 keping roti mirza makan tau
sedaplah gamaknya tue....(aku pon makan sikit jugak)
memang sedap pon...tapi nak buat makan selalu tak kot
ekekeke...sebab aku rasa kalau selalu makan muak rasanya
  
*mirza siap duduk bersila lagi depan aku tau masa nak makan nie

3 comments:

nanonano said...

mknn feveret arwah ayah na ni,
pntang klu ade sup
xmkn ns xpe dah..
mintak roti je nk cicah ngn sup, hehehe
xpernah lg bg mika
eh nk try gak la :p

antalya said...

mmg sedap pon mkn roti cicah dgn sup ayam.tp kalo ada isi ayam tu, mkn sekali ngan roti lg sedap tau

sharEna said...

kite pernah. klu ade sambal kicap lg kick. pedas2 gitu..

pastu sup tu letak yg serbuk punya. perghh....sedapppp

=D

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...