BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, May 16, 2011

:makan rumput pulak:

hye semua +____+
hows ur weekend??? mesti bestkan
ada yang balik kampung ada yang berjalan2 dengan family
dan ada juga yang ber gathering...aku????hehehe kat rumah jek

sebenarnya aku takde menda sangat nak cite pon kat uolls semua
cuma saje-saje jek nak update blog sebab dah lama tak update kan


aku sajikan dulu gambar mirza tengah tolong mama die cabut rumput 
hahaa cabutlah sangat kan...padahal niat sebenarnya nak buat sepah

pastue sudah sepah-sepah die kutip makan pulak rumput tue
jenuhlah aku duk korek mulut die nak kuarkan semula rumput tu tau
masa aku tengah duk korek mulut tue dier nangis arr jugak...
pastu agaknya geram kan tak dpt mkn rumput dia gigit pulak jari aku
nasiblah anak sendirikan..relakan jelah jari kene gigit

hurm aku malas sebenarnya nak bawa mirza jalan-jalan kat luar rumah nie
sebabnya mirza bile sudah keluar die jadi tak boleh di kawal tau
bile tak bagi buat jek melalaklah dia..(haha kira ape aku die melalak)

3 comments:

afni+hafiz=dani said...

waa x suka kena gigit. dani pun da pandai nk gigit kalo die marah

Dayu said...

skrg kitaorg tak bleh sepahkan coins
pantang nmpak skrg budak tu
smua nak masuk mulut

NURUL JAMIAN said...

alahai comelnya memek muka mirza buat mcm tu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...