BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, May 20, 2011

:keadaan dapur aku bila..:

aku rasa lah kan semua yang ada anak
akan mengalami situasi yang sama macam aku nie

aku sibuk memasak
"die" pon sibuk jugak lah kan
sibuk buat ape eik???hah sibuk duk buat sepah

tengok sajalah gambar-gambar di bawah nie

 habis bersepah barang-barang dalam almari tue

 tak cukup sepah lagi...bawa pulak main kat tengah2 dapur

aduh mahu marah pon tak guna..budak2 lah katakan
makin di marah..makin di buatnya lagi
 last2 aku bagi jek die buat sepah..hah sudah sepah dapur
die blah laaa pegi main kat depan tv pulak

*mirza jeles gamaknya tengok rumah bersih jek

7 comments:

nanonano said...

na tgh carik ni,
alat cmne nk lock kabinet tuh,
kabinet umah na cm mun tuh
penat la dia bukak usung brg2 bwk kuar
adoiii kite lak 1 kerja nk ngemas, hahahah

mamaelly said...

hihih sama je cam isya.. kalau isya elly letak dia dalam walker. tp tetap dia capai ape yg leh dicapai..hihihi

sharEna said...

hmm...samalah..kabinet dapor tu naurah dok bukak bwk keluar semua tupperware..sepah giler

sabo jelah =.=

aziyana said...

hahhaa biasa la tu..die nk explore mcm2..biarkan je la mun, bagus tu utk ransang otak die..husna pun cm dh tunjuk tnda2 sbb die suka sngt terjah dapur kalau letak dalm walker tu..pastu tgn tu mula la capai mcm2

antalya said...

mirza nk tolong ibu masak tu. ermm mujur la dapur umah sy tu ada tembok.laluan nk ke dapur kecik je. wat benteng kerusi supaya mya tak lepas pegi dapur

Dayu said...

sama!!! sama
cha pun skrg suka sgt ke dapur
selongkar rak pinggan
selongkar kabinet
main bawang.. main kentang
tp paling tak tahan kalau dia main bakil sampah

NURUL JAMIAN said...

bila tgk gambar mirza ni nurul rasa mirza ni dah besar tinggi tau

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...