BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, May 5, 2011

:cara ajar anak makan duduk setempat:

huih sejuknyeeee kat opis nie
kalau lah dapat tido nie..best..best
(gila hapo nak tido time opis...jangan buat pasal
nanti tak pasal-pasal kene warning letter..oppsss terlepas sudah)
hurm sebenarnya kan aku tengok sharena wat entry pasal my girl
aku pon terigin jugak nak buat entry tentang my son

aku kan kalau bab bagi makan pada mirza
memang lemah....malas....takde semangat langsung
bukan ape...cuma aku malas nak mengekor jek
mirza masa bagi makan tue +______+
lagipun aku nak ajar anak aku duduk makan setempat

hurmm biasalah kan budak-budak..
makan sekejap pastu pegi main depan tv lah
pastu 10 min lagi makan pulak
(tue pon aku yang pegi kat dia tau)

pastue pegi pulak main mainan yang lain
pastue masuk bilik..main lampu meja
pastu main suis lah..itulah inilah
sudahnya bile nak habis makan kan...
mahu sejam aku duk keras pegang mangkuk mirza tue

muka kelat sebab kene duduk dalam tue

dan semalam akibat sudah tak larat nak mengekor anak
aku masukkan jek die dalam buaian kecik die tue
pakai seat belt..duduk diam-diam dalam tue

haaa hasilnya tak sampai setengah jam pon
selesai sudah aktiviti makan mirza
anak korang macam-mana pulak???

*mcm mana eik nak ajar anak makan duduk setempat

3 comments:

nanonano said...

klu mika, taruk kt mane2 pun tmpat duduk
ley njat kuar
so xde arah la
mmg kene ngekor je bontot dia kemana dia pergi tuk suap. huhuhu

mamaelly said...

hihi isya setakat nie alhamdulillah la.. elly juz letak dia dalam walker..and dia akan diam sampai abih dia makan

sharEna said...

hmm..naurah pon susah nk bg makan. kecuali klu dia betol2 lapo & mknnya adalah nasi ayam.

elok la dia bertenggek kat peha ibu dia hahh

bdk tu hantu nasi ayam hihi =p

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...