BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, May 18, 2011

:bila mirza pakai stokin mama:

hye semua...+____________+
cuti semalam mcm-mana..pegi mana???
aku duduk rumah saja sebab incik b keje

sebenarnya duduk rumah pon best jugak tau
sebab dapat tengok keletah mirza  24/7

tengoklah gambar-gambar  kat bawah nie
masa aku duk sibuk mengemas almari
mirza pon sama-sama sibuk nak kemas jugak
pastue di ambiknya stokin tue buat-buat nak pakai sendiri

lama jugak mirza nak gayakan stokin tue
supaya masuk ke kaki nya tapi
sian mirza tak masuk-masuk jugak

sampaikan aku dah sudah kemas almari pon
tak sudah-sudah lagi mirza nak pakai stokin tue
akhirnya aku tolong lah pakai kan stokin tue kat mirza

hah bile sudah pakai macam gini lah gaya nya
pastue buat muka ala-ala malu kucing 


haa tengok siap duduk lagi suh aku amik gamba die
 (sebenarnya mirza jatuh terduduk sebab licin..tapi die cover beb)
best kan dapat duduk rumah tengok keletah anak....+___+

3 comments:

antalya said...

cantiknya stokin

aziyana said...

ni stikin mama ke? alahai mama pun ade stokin comel yer..hikhik ptt ar mirza berkenan

nanonano said...

hehehe bile dah jatuh
buat muke xbrsalah ek..
xpe salah sdiri kan :p

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...