BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, May 16, 2011

:aku redha:

ini kisah benar bukanlah rekaan semata-mata tau
sebenarnya ini bukanlah luahan hati aku
cuma nya aku rasa kan aku sama jek seperti fasya ..jiha 
yang mana membesarkan anak keseorangan...

hurm kenapa aku cakap keseorangan??
sebab aku sorang-sorang lah weiiii
yee aku dengan incik b bukanlah duduk berjauhan
kami duduk sebumbung..tido sebantal...
cuma nya aku rasa aku keseorangan...

sebab hari-hari aku kene melayan mirza sorang2
incik b balik lambat, kul 9 - 10 malam baru sampai rumah
(kerjanya di subang..tinggalnya pulak di enstek sepang)
hari minggu pulak sama seperti hari-hari biasa
incik b keja..keja & keje...susah betol nak tengok dia cuti ok

kadang-kadang tue nak ajak kuar jalan-jalan pon tak sampai hati tau
kalau nak membeli barang dapur ke barang-barang mirza ke....
terpaksa aku bagitahu awal2 supaya incik b balik awal..
kalau tak jangan berangan lah nak keluar kalau sampai rumah
pon sudah gelap sudah pukul 9-10 malam

eh eh jap eik ekceli aku bukan merungut ke ape
aku redha okeh sebab laki aku cari rezeki untuk aku dan mirza
bukan untuk sesape pon untuk kami sekeluarga jugak
TETAPI..okeh ada tetapi nya di sini..
tetapi ada certain certain orang yang pandang serong lah kan 

katanya laki aku nie keje kuat sebab aku duk menghabiskan duit die jek
helooooo aku pon keje okeh ada duit sendiri..hahaha
kalau aku habiskan duit die pon ko ape kesah aku bini die

ekceli kat atas tue adalah salah satu jek yang aku boleh cite kat uolls
yang lain tue biarlah aku simpan sendiri...tak dapat aku nak cite
aku memang marah tak puas hati tapi aku kene jugak jaga hati suami aku
so itu jelah yang aku boley dedahkan kat korang semua...

*argh lupakan itu semua mun...ceriakan hati mu dengan mirza

4 comments:

nanonano said...

kire ok la tu mun,
na ni suami kije mlm,
same mcm suami xde gok,
hehehe cume pg2 sblm g kije tu je dpt tentang mate,
sbb tiem tu dia bru blk nk tdo,
kite nk kuar g kije..
pastu xde la..semua na handle sdiri..
tp xley bt pe la
fhm time ms dia ngn kite xsame :)

NURUL JAMIAN said...

sabar ye mun

mamaelly said...

anda di tag

afni+hafiz=dani said...

hehe..senasin la ita mun.. hafiz pun asik keja manjang. mujur dia balik kul 8. so ada la masa bole bawak dani jalan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...