BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, May 24, 2011

:aku dengan makeup:

pergh tajuk macam sinonim jek
macam aur dengan tebing
tapi yang sebenarnya tidak ye kengkawan
sebabnya aku nie jenis yang ikut mood kalau ber makeup
kalau rajin makeup lah....kalau tak haram, lipstick pon maleh nak calit

hurm itulah aku..kalau sesape yang kenal aku tahulah kan
kadang-kadang tue muka pucattt lesi je pegi keje
bedak muka pon aku pakai bedak johnson n johnson tau


 lipstick, compact powder, blusher, eyeshadow, eyeliner semua ada aku beli
tapi itu lah kan sudah dasar makeup ikut mood maka nya 
berbulan-bulan jugaklah nak habis kan tue semua
kadang-kadang tue tak sempat habis pakai aku sudah buang
sebabnya sudah lama sangat aku simpan

cuma sekarang nie jek aku sudah mula merajinkan diri
untuk bermakeup ke tempat kerja...sebab ape tau
mungkin sebab usia aku meningkat kot

yelah dulu-dulu tak makeup pon muka nampak ok jek kan
sekarang nie kalau tak makeup..nampak macam aku sudah 30 an
serius aku takut weyh bile orang tengok aku 
die akan cakap "tuanya die"..padahal tak masuk pon lagik angka 30

makanya sebelum ada mulut-mulut yang berkata begitu  
aku kenelah rajin-rajinkan diri makeup pagi2 sebelum pegi keje

cumanya di sini aku rasa aku kene banyak belajar ber makeup
supaya makeup aku nanti takdelah nampak out of date kan ekekee

3 comments:

su su said...

su keje lab lgla muka tak pakai apa2...mcm mak cik2 dah rupanya

Luv like this.... said...

hoho..serupe la kita

Fadilah R. said...

i now malas sgt nak make up. time bujang je dulu rajin. T____T

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...